Month: May 2014

• Impulzusétterem – City Garden

Hoppá, ropogós friss tartalom a blogon! Ez ma tegnap történt, gondoltam kikapcsolódásként megírom Vár még úgy 8-10 egyéb beejgyzés arra, hogy megírjuk, egyelőre nem látom mikor lesz rá idő mert a hazaútig minden hétvégén megyünk valahova ami miatt csak tovább bővül a lista. Legfeljebb majd otthon Budapesten 🙂 Na de vissza a témához, ma ovi […]

• Szerda reggel 8

Ilyenkor meg csak kellemes 26 fok van. Reggeli utan amig Anya a piacon vasarol addig mi nezzuk a halakat a toban.

• Moganshan – odaút, első nap

Jól bevált és kedvelt vidékünkre, Moganshanra, pontosabban a Moganshan lábánál fekvű Xiwuli faluba látogattunk a munka ünnepek alatt. Május elsején indultunk. A buszjegyeket Peti jó előre megvette. Korán indultunk, fél hétkor már szálltunk be a taxiba ami vitt minket a buszállomásra. A pályaudvar tömve volt, az embereke mint a heringek sodródtak, sodorták egymást. Egy viszonylag […]

• Watami étterem

Az esős hónapra való tekintettel múlt vasárnap a játszóház/akupunktúra után újra éttermet vadásztunk. Ezúttal egy japán étteremre esett a választásunk ahol nagyon finomakat ettünk. Sushiban nem olyan erős (jó volt de nem kiemelkedő) de ennek ellenére úgy néz ki végre meglett korábbi kedvenc, de sajnos bezárt japán éttermünk utódja. Előételnek rendeltünk szőrös babot párolva. Mostanában a natúr […]

• Botanikus kert

Bizony, ezzel még adós vagyok március végéről, mikor Manka itt volt. Valahol volt egy listám a megírandó blogposztokról, de elkavartam és csak a képek nézegetése közben tünt fel, hogy jéééé, még van itt valami. 🙂 Történt, hogy március közepén észbe kaptam, hogy nemsokára virágzanak a magnóliafák és kíváncsi voltam találok-e mondjuk egy tucatnyit egy helyen […]

• Ujgur étterem – Spice Bazaar

Sorozatos esős hétvégék követik egymást mostanában (ilyen a rövid, úgy egy-másfél hónapig tartó tavasz errefelé, de hogy hétköznap ragyogó napsütés van és csak hétvégén esik az felháborító), márpedig ha esik akkor nagyon esik, így a lakáson és a játszóházon kívül nemigen tudunk merre menni a gyerekekkel. Tipikusan vasárnap késő délutánra enyhül az idő, ilyenkor pedig legalább […]

• Megy a munka

Most van az a par het amikor tokeletes a ido az erkelyen dolgozashoz. Idonkent vendegem is van:

• Reggeli

• Áprilisi családi képek

• Ma nincs ovi

Mert CICA talalkozo van a varosban, itt van Putyin, Xi Jinping, az ENSZ fotitkat meg sok mas fejes. En tegnap ejjel fel kettoig dolgoztam ugyhogy megszavaztam magamnak egy szabad delelottot. Kozben 30 fok, kituno alkalom egy kis jatekra 🙂