Impulzusétterem – City Garden

zaqrack Posted in Nyeled vagy mered?,Tags: , , , ,

Hoppá, ropogós friss tartalom a blogon! Ez ma tegnap történt, gondoltam kikapcsolódásként megírom Vár még úgy 8-10 egyéb beejgyzés arra, hogy megírjuk, egyelőre nem látom mikor lesz rá idő mert a hazaútig minden hétvégén megyünk valahova ami miatt csak tovább bővül a lista. Legfeljebb majd otthon Budapesten 🙂

Na de vissza a témához, ma ovi után családilag bementünk a városba a gyerekruhapiacra mert Ricsi megint kinőtt mindent. Barni is kapott egy, a péntelo gyereknapi fellépéséhez szükséges ruhát + a saját házimunkából megspórolt pénzéblől vett magának egy kis kamiont.Nagyon büszkék voltunk rá, mert eddig többnyire elverte a pénzét kókuszcsúcsra, most meg tovább spórolt amíg össze nem gyűlt az autóra való.

Mivel hosszú nap volt az oviban így későn végeztünk a piacon is, délután hat körül. Úgy gondoltuk akkor már jó lenne itt a városban ebédelni egyet.

Szerda reggel 8

zaqrack Posted in Család

Ilyenkor meg csak kellemes 26 fok van. Reggeli utan amig Anya a piacon vasarol addig mi nezzuk a halakat a toban.

Moganshan – odaút, első nap

Panda Posted in Ünnepnap, Utazás,Tags: , , , , ,

Jól bevált és kedvelt vidékünkre, Moganshanra, pontosabban a Moganshan lábánál fekvű Xiwuli faluba látogattunk a munka ünnepek alatt. Május elsején indultunk. A buszjegyeket Peti jó előre megvette. Korán indultunk, fél hétkor már szálltunk be a taxiba ami vitt minket a buszállomásra. A pályaudvar tömve volt, az embereke mint a heringek sodródtak, sodorták egymást. Egy viszonylag félreeső helyen vártunk Petire amíg kiderítette honnan indul a buszunk.

Mind fáradtak voltunk, Ricsi a karomban aludt, Barni pedig a lábam mellett kókadozott szegény, később cseréltek. Előző nap fejfájással érkezett haza az oviból és volt egy kis hőemelkedése is, ami nem annyira múlt el másnapra. Napszúrást kaphatott az udvari játék közben a hirtelen jött melegben.

Peti szerencsére hamar megkerült és beálltunk/beültünk a buszra várók sorába. Négy óra zötykölődés (általában három órás az út, de ünnep révén mindenki utazott, így jó kis dugó volt több helyen az autópályán) után megérkeztünk Deqingbe.

Watami étterem

Panda Posted in Let's go restaurant!,Tags: , , , ,

Az esős hónapra való tekintettel múlt vasárnap a játszóház/akupunktúra után újra éttermet vadásztunk. Ezúttal egy japán étteremre esett a választásunk ahol nagyon finomakat ettünk. Sushiban nem olyan erős (jó volt de nem kiemelkedő) de ennek ellenére úgy néz ki végre meglett korábbi kedvenc, de sajnos bezárt japán éttermünk utódja.

• Előételnek rendeltünk szőrös babot párolva. Mostanában a natúr ízeket kóstolgatjuk. 🙂 Finom volt.

Botanikus kert

Panda Posted in Felfedezés,Tags: , , , ,

Bizony, ezzel még adós vagyok március végéről, mikor Manka itt volt. Valahol volt egy listám a megírandó blogposztokról, de elkavartam és csak a képek nézegetése közben tünt fel, hogy jéééé, még van itt valami. 🙂

Történt, hogy március közepén észbe kaptam, hogy nemsokára virágzanak a magnóliafák és kíváncsi voltam találok-e mondjuk egy tucatnyit egy helyen ezért Petit ráuszítottam a témára. Ki is derítette pár perc alatt, hogy a nagy botanikus kertben – ahova anno a kiköltözésünk utáni első hetek egyikén tömeg miatt nem volt kedvünk bemenni – sok ilyen fa van. Én persze megvártam vele Mankát, ne csak nekem jusson a szépségből. 😀

El is látogattunk a kertbe, szép napsütéses idő volt, de még azért hüvös. Jó sokat kell metrózni, aztán taxit keríteni ami elvisz odáig. Hosszú utunk volt. A kert bejáratánál virágzó tulipánok, nárciszok és kaméliák várták a látogatókat, majd “óriás” dinoszauruszokra, elefántokra és sáskákra lettünk figyelmesek. Természetesen mind gumiból illetve egyéb anyagból elkészítve. 😀

Ujgur étterem – Spice Bazaar

Panda Posted in Let's go restaurant!,Tags: , , , ,

Sorozatos esős hétvégék követik egymást mostanában (ilyen a rövid, úgy egy-másfél hónapig tartó tavasz errefelé, de hogy hétköznap ragyogó napsütés van és csak hétvégén esik az felháborító), márpedig ha esik akkor nagyon esik, így a lakáson és a játszóházon kívül nemigen tudunk merre menni a gyerekekkel. Tipikusan vasárnap késő délutánra enyhül az idő, ilyenkor pedig legalább étteremlátogatásra felhasználjuk azt a kis időt ami amaradt a hétvégéből.

Két hete se volt ez másképp, tanakodtunk milyen jellegü ételt kóstoljunk ezúttal, japánt, thait, kínait, nyugatit? Végül Peti kiszúrt egy ujgur éttermet és mivel ismerjük a birka iránti rajongását én meg amúgy sem eszem túl sok húst, beadtam a derekam.

Megy a munka

zaqrack Posted in Család

Most van az a par het amikor tokeletes a ido az erkelyen dolgozashoz.

Idonkent vendegem is van:

Reggeli

Áprilisi családi képek

Ma nincs ovi

Mert CICA talalkozo van a varosban, itt van Putyin, Xi Jinping, az ENSZ fotitkat meg sok mas fejes. En tegnap ejjel fel kettoig dolgoztam ugyhogy megszavaztam magamnak egy szabad delelottot. Kozben 30 fok, kituno alkalom egy kis jatekra 🙂