Month: October 2012

• szunya

a lanyok bealudtak a metron…

• Napi rejtély

Kijöttem Mama elé a reptérre, hogy ne egyedül kelljen megküzenie a taxisokkal. Mivel övé a mai utolsó leszálló gép, elég későn érkezik, éjfél előtt pár perccel – ilyenkor már se a maglev, se a reptéri buszok nem járnak. A metro is alig, az utolsó ami kimegy a reptérig, este 10-kor indul tőlünk nem messziről. Ezt […]

• Utcánk új csillaga

Mifelénk itt a szilvafavirág utcában nagyon adnak a szépségre és testi egészségre. Még nem számoltam meg, de saccra kb. 20 masszázsszalon (értsd: masszázs / kupi / vegyes ellátás)  és közel ugyanennyi kozmetika és fodrászat színesíti két és fél kilométer hosszú utcácskánk oldalait. Olcsóbb-drágább, jobb-rosszabb. Tegnap is voltam egy kellemes két órás masszázson. De most nem […]

• Egy hazaút margójára

Amíg Andi Barnival küzdött itthon, én először a szállodában kényeztettem magam – de okkal, ugyanis pénteken egy konferenciára voltam hivatalos – előadóként. Műszaki szakdokumentációs konferencia, Kínában az első komolyabb – és meglepően jó volt, több, mint 50 résztvevővel. Az előadás is jól ment (naná, kétszer előadtam tükör előtt :)), igaz, a felénél elment az áram, […]

• Apa nélkül mit érek én?

Hát nem sokat. Míg Peti előadást tart és feltérképezi a terepet a legközelebbi pekingi látogatásunkra, mi itthon kínlódunk. Leginkább szegény Barni. Tegnap nagy nap volt az oviban, elment a csoport egy mandarinfarmra mandarint szedni, lássanak a gyerekek fán is gyümölcsöt. Okos! 🙂 Mikor Barniért mentem eléggé lógott az eső lába, taxival mentem/jöttünk, így elmaradt a […]

• levego

sut a nap de ma akkor is jobb lesz itthon maradni… 🙁 kar, mert amugy 26 fok van, nagyon kellemes.

• Tehen

Talaltunk egy tehent az erkelyen es a csalad egyik tagja se tudja hogy es honnan kerult oda…

• Ma is jó a levegő

• Peking ismét

Pekingbe kellet jönnöm egy villámlátogatásra – előadok egy konferencián holnap + más ügyeket is el kell intézni. Egy éjszakát itt is alszom. Foglaltam volna szállást a szokásos helyünkre, de nagyon drága volt: 750Y + 130 reggeli, ami szerintem túl sok a nyújtott szolgáltatásért, céges költség ide, vagy oda. Körülnéztem más opciók után hát. Mivel a […]

• Vonaton

Tudom hogy nem jo a kepminoseg, de higyjetek el,megint a Sissy megy a TV-ben a vonaton. Imadjak az europai Kiralyos-hercegnos dolgokat.