Moganshan negyedik nap – hazaút

Már előző nap nézegettük az időjárásjelentést. Esőt ígértek, de nem sokat, azt is inkább délután. Persze addig reggeliztünk, meg pakoltunk össze az útra, hogy elszállt az idő és nekikezdett az eső.

Sajnos nem is nagyon állt el, de ettől függetlenül nekivágtunk, hogy egy picit még sétáljunk a zöldben. Nem sokáig jutottunk, mert egyre erősebben esett és nem akartunk átázott cipővel utazni, ezért hamar visszafordultunk.

Egy gyors ebéd és átültözés után már szálltunk is be a furgonba, ami vitt minket a buszpályaudvarra.

Nem kellett sokat várnunk és már fent ültünk az emeletes busz felső szintjén, a jól bevált első sorban. Barni elég fáradt volt, de nem akart aludni, rajzolgatott. Ricsi ellenben igencsak élénk volt és kurjantgatott bőszen minden elhaladó autó láttán. 🙂

Aztán ahogy ez lenni szokott, kicsit felélénkültek mindketten, de azért még lehetett bírni velük. Félúton megálltunk. Furcsa volt mert nem szokott megállni a busz pihenni, de most a buszvezetőnek is mennie kellett a mosdóba, így én is és Peti is elmentünk. A mosdóba egy téglafalon keresztül lehetett bejutni, amiből egy helyen étütötték a falat. Mókás volt.

Barninak persze mikor jutott eszébe, hogy pisilnie kell? Naná, hogy miután elhagytuk a pihenőt. 🙂 Ilyenkor jön jól egy kisebb tesó, aki még pelust hord. Leleményesen megoldottuk hát a helyzetet az egyik tartalék pelenkánkkal, egyben elmondtuk Barninak, hogy legközelebb lesz szíves előbb szólni! 🙂

Hosszú volt az út, így később azért Ricsi és Barni aktivitása egyaránt alábbhagyott…

Az út végén kivártuk a taxisort, mivel szinte veszekedésszerü alkudozásba bonyolódtunk egy hiénataxissal, aki jó drágán szeretett volna minket hazafuvarozni. Otthon aztán kezdődhetett a vacsora, fürdés, alvás, mosás programok indítása. 🙂

Ez volt a 2014 tavaszi Moganshan-túránk beszámolója. És így már csak 14 blogbejegyzés vár megírásra az elmúlt két hónap eseményeiből… Türelmet kérnénk mert közben haza kell mennünk Budapestre, találkozni és sok sok időt tölteni a rokonokkal, barátokk, valamint berendezni a felújított lakásunkat. Ígérjük igyekszünk és legkésőbb mire októberben visszajövünk Kínába, mind kész lesz!