Ma is tanultam valamit: nemzetközi légiforgalomban a csecsemők nem repülhetnek e-tickettel, papíralapú jegyet kell nekik kibocsájtani.Gyerekcsempészet és egyebek megelőzése ellen, teljesen jogos amúgy…
Na most az a szitu, hogy az www.expedia.com-on rendeltük meg a repjegyeket, ami tudvalevőleg az USA-ban levő cég. Még a rendelés napján tájékoztattak e-mailben, hogy az infant ticket papíron kerül kiállításra, és UPS futárral küldik majd a rendeléskor megadott számlázási címre.
Felhívtam gyorsan a customer supportot, és visszaigazoltattam, hogy a cím stimmel-e, valamint hogy kiküldik-e nem USA címre is a jegyet.És igen, kiküldik. Wow.
Tehát egy kínai légitársaság jegyét, ami nekünk 38 dollárba került (hiszen bababjegy) jelenleg az USA-ban nyomtatják ki, és nagyságrendileg 100 dollár költségen (amit természetesen nem nekem kell fizetni) elküldik házhoz. Hatékonynak nem mondanám a folyamatot, de ha ezt tényleg zökkenőmentesen végigcsinálja az Expedia, megfelelően kommunikálva a folyamatot nekem, a vásárlónak (mint eddig tették) akkor le a kalappal előttük.
Ettől függetlenül legközelebb inkább besétálok az irodába itt Budapesten és megveszem az infant jegyet külön – mindenkinek egyszerűbb 🙂