Month: August 2011

• Még a föld alatt is vannak?

Mióta itt vannak Robiék, én kalauzolom őket több-kevesebb sikerrel, míg Peti dolgozik. Néztünk már buddhista templomot, parkot, kertet, piacot, bárnegyedet, és tegnap a copy marketet. A tegnapi elég henyélős nap lett amúgy. Esténként pedig együtt játszunk / éttermezünk, ezért nincs blog. Kezdődött a dolog avval, hogy este, mikor Peti kinyitotta Barni szobaajtaját mikor lefeküdni ment […]

• Zhoushan nyaralás: Bevezető

Robiék érkeztével végre eljött annak is az ideje, hogy 4 nap szabadságot kivéve kicsit pihenni menjünk Shanghai-t elhagyva, kicsit Kína vidéki arcát is megismerve. Hosszas úticél-válogatás, tervezgetés és hezitálás után, végül egy itteni ismerősünk útja a Zhoushan-szigetekre hozta meg a végső döntést: mi is ide megyünk. Még mielőtt Robiék megjöttek, már meg is vásároltam a […]

• Reggel van még

Az éjszaka jó kis zuhé volt nálunk, lehűlt a levegő, így kikapcsoltam a légkondit, és ablakot nyitottam. Nagyon fincsi idő van. Pont jó. Se nem meleg, se nem hideg klasszikus. 🙂 De miért is kéne élvezni az éjszakai légáramlatokat, hiszen torokfájással, a takaró alatt izzadva az igazi, nem? Remélem legalább kiűztem a bacikat! 🙂 Sebaj, […]

• Barnival kettesben

Ma reggeli után útnak indult a Csipet Csapat a Shanghai melletti szigetekre. Én és Barni itthon maradtunk. Most nem is annyira bánom, ugyanis kicsit fáj a torkom… 🙁 Az elválás amúgy könnyen ment, Barnus mindenkinek adott puszit, pápázott az ajtóból, majd becsukta azt. Ezután én nekiláttam az ebéd elkészítéséhez, Barni közben az autóival szállította a […]

• A kacsa nemes részei 🙂

Tegnap este elvittük Robit és Katit az egyik közeli étterembe ami nemrég nagy bővítésen, felújításon, és mint most kiderült, étlapfrissítésen is átesett. Sajnos fényképezőgépet nem vittünk, így nem tudtuk megörökíteni a fogásokat. 🙁 Az egyik nagy előny itt Kínában, hogy az étlapon általában képek is vannak, és könnyebben tud dönteni az ember, ha tudja hogy […]

• Fáradt vándorok, nagy bőröndök

Tegnap megérkeztek Robiék. Két óriási bőrönddel érkeztek, meg 1-2 kicsivel. 🙂 A 2 nagy bőrönd közül az egyik, csak a mi cuccainkkal, a nekünk szánt holmikkal, Barnabásnak rendelt könyvekkel volt tele. Nos, így kell ezt csinálni. Minél több hely marad érkezésnél a bőröndben, annál több dolgot tud az ember hazafele beletuszkolni. 🙂 Jelentem tele a […]

• Elnemzetköziesedés

Lassan közeledik a fél éves évfordulónk. Fél éve költöztünk ide, és nem hagytuk el a Kínai Népköztársaság területét (jó, Hongkong azért vitatható :)) Itt élünk egy idegen közegben. A mindennapokban kínaiul érvényesülök (próbálok :)), napi 8+ órában a munkanyelv az angol, magyarul csak otthon beszélek, vagy ha épp az otthoni irodával egyeztetek. És ennek megvan […]

• Secret Room

Egyik nap, míg itt volt Peti főnöke és a felesége Móni, elmentünk a Copy Marketre, míg a fiúk dolgoztak. A piac még elég kihalt volt, épp hogy nyitottak a boltok. Az egyik táskaüzletbe belépve Móni megkérdezte az eladólányt, van-e könyve a táskákról. A lány válasza az volt, hogy nincs könyv, de van titkos szobája. Egyből […]

• Bosszantó nap

Vannak olyan napok, amik nem annyira rosszak, de nem is jók, vagy kellemesek. Afféle bosszantó, kellemetlen napok. Na ez is olyan volt.Ráadásul hétfő. Pedig milyen szépen indult!

• Barnabás júliusban

Íme a várva-várt képek. Ha nem működne a beágyazott képnézegető, katt ide a linkre. [picasa width=”640″ height=”480″ bgcolor=”#000000″ autoplay=”1″ showcaption=”1″ url=”https://picasaweb.google.com/103956953075964037256/Barnabas2011Juliusban”]