Month: March 2013

• Protected: Családi videó március 2. rész

There is no excerpt because this is a protected post.

• Felfedezések VII – Jinhai road

Rendkívüli bejegyzés a rovatban – ugyanis nem fényképeztem (pedig lett volna mit). Nem baj, úgyis túl sok vizuális inger éri az embert manapság. 50km-t sikerült tekerni alig több, mint két óra alatt (a tengerparton banánevést nem számolva), amivel nagyon elégedett vagyok.  Az útvonalról azért van képem:

• Aranyköpések #2

Nils Horgászom (Nils Holgersson) “Barni, elmeséled Anyának, mi történt az ovibusszal?” “Nem, már elmondtam amikor legóztunk!” Szarom le a nyulat! “Barni, az irányítókat tedd vissza a helyére” “Nem tudom, mert erőlködnek!” “Akarok valamit a kezembe!” (most ez a sláger…) Egy almadarab van a nappaliban! Apa, menj gyorsan az almadarab után, de gyorsan, egy-kettő, egy-kettő! Apa […]

• Ovis hírmondó

Az elmúlt két héten nemzetközi hetek voltak az oviban. Nemzetközi óvoda, és rengeteg országból jönnek a gyerkőcök, így ez természetes dolog. Az első héten az évfolyamoknak voltak saját programjaik,  a második héten az egész óvodának együtt. Az első héten Barni az első két napról (japán és francia napok) lemaradt az kirándulásunk miatt, de persze a […]

• Ez ma történt

• Protected: Családi videó március 1. rész

There is no excerpt because this is a protected post.

• Jeles nap

Ma tizenegy hónapos Ricsi. Talán érezve ennek súlyát délelőtt felállt és úgy maradt támaszkodás nélkül majdnem fél percig. Másnak is ma van az évfordulója: pont két éve kaptuk meg a lakás kulcsát. A beköltözés napját a mai napig nem sikerült elfelejteni – talán nem is lehet :). Visszanézve az akkori képeket, nagyon furcsa üresen látni […]

• Suzhou és hazaút, 3. nap

Az időjárás harmadik napra sem lett jobb, sőt! Az első nap kellemes, napsütéses időjárásával szemben, most szakadt az eső, fújt a szél és hideg volt. Ébredés után azért nekiálltunk reggelit vadászni, de Sedselék most nem vágytak kínai reggelire, ezért kerestünk egy kínai pékséget. A menü croissant és fánk volt, aztán elindultunk Suzhou híres kertjei közül […]

• Tongli, Suzhou, 2. nap

Reggel, miután összekészültünk a gyerekekkel, találkoztunk Sedselékkel a szállodai recepción és elindultunk reggelit vadászni.Az időjárás az előző naphoz képest siralmas volt. Fújt a szél, esett az eső és hideg volt. Kis idő múlva meg is találtuk a helyi piacot, ahol vettünk némi töltött batyut, mantou-t, meg piskótát és nekivágtunk a felfedeznivalóknak. Elsőnek a visszavonulás és […]

• Bingtang hulu

Suzhouban a múlt hétvégén kipróbáltuk az igazi, klasszikus bingtang hulut. Ez pálcikára tüzött, cukormázzal bevont galagonya. Még életemben nem ettem galagonyát, vagy ha igen, nem tudtam róla, hogy az. A galagonya picit nagyobb a cseresznyénél és almaszerü formára és keménységre. Az íze enyhén savanykás, és ez remekül párosul a cukormáz édességével. A belsejében van pár […]